:: Pahit Akan MAnis Akhirnya ::




Mornings u olls..ary nie aku bgn agk lmbt,cz smlm tdo lmbt sebab layan cita adamaya...ngee~ wlupun ulangan..tp,aku ttp nak tgk..yelaa..time cita tu main kat tv,aku kat kmpus..xdpt khatam btul2..kwn aku yg jnji nk bg full version cita tu pun..xtau bilaa dpt bg...sob3..apapun,aku ttp nak tagih gak..aku nak adam!! eh silapp..adamaya...keh2..cita tu so sweet..ngam laa ngn diri aku yg sweet nie...*sila muntah skrg*

nie pun baru bgn,belum gocok gg,belum mndy,dah gatal tgn nak update blog..(pnyaa burokk perangai kau nie nurul,haha) biarlahh..yg pntg aku wangi gk..lol..tp,aku dah cuci mukaa..ngeee~ hmmm..org ckp kalau nak tgk kecantikkan asli wanita, kena tgk lepas bgun tido..haha..so,korang nak ker tgk wajah daku yg fresh2 nie nie??hahaha..oppss!! terlebey sudaa..tp,ada gk kawan aku ckp..ckp apa?? ckp muka aku suci jaa kalo baru bangun..elleh,dia tipu kot..pasal lepas tu dia mntak aku blnja dia makan kat cafe..( baru kau tau nurul..haha)
ada jgk bhaaa sebenarnyaa, yg ckp dgn hati yg ikhlas...tp,aku mls laaa nak heboh2 sini..nnt riak plak..hoh0hO..

sebelum tu,aku nak gtaw nie..tebiat aku kalo bgun2 jaa dr tdo..msty nak dgr lagu..tiap2 hari cenggitu..aku pun heran..apa kejadah nya perangai aku jd cmtu...hahaha..tp,kalo time ada kelas xlaa..gilaa ka nak dgr lagu dah kelas jam 8 pg?? haha..omputeh bilang,depends on situationlaa..
so,pagi2 tadi,aku bantai dgr lagu ukays..amekk kau layan jiwang pepagi buta..cuba korang jeling jap kat title entry aku..jelinggg laa,kat atas tu haa...dah??? haaa..tu laa lagu yg aku dgr lps bgun2 jaa dr tido td.."pahit akan manis akhirnya"..part yg aku suka sgt dgr dlm lirik lagu nie..meh saya tunjukkan kpd anda semua lirik nya..(ayat skemaa ayam ooo)

Puas aku mencuba
Menepis semua dugaan
Malah ada yang anggap
Aku lupa daratan

Peritnya aku lalui
Kemelut yang panjang
Hingga ke saat ini
Ku tidak ketentuan

Wanita manakah
Sanggup berkongsikan kasih
Walau madu bagiku
Tapi hempedu bagimu

Terkadang harus terima
Suratan dariNya
Tidak salah kalau kasih dibahagi
Seadilnya

(Korus)
Telah… haaa..
Kufikir sedalamnya.. haaa..
Untuk membuat keputusan
Harus aku berterus terang
Jujur dalam perbuatan
Dan… haaa…
Jatuh airmataku… haaa…
Mendengar pengakuan ikhlasmu
Sanggup bersaudarakan dia walau hakikatnya
Hatimu terluka…

Moga suatu hari sembuhlah luka
Dan kembali ceria walau hati aku ini
Milik engkau dan dia


sedih dgr lagu nie..mcm termunasabah diri aku bila dgr..part yg aku suka dgr..

> Wanita manakah
Sanggup berkongsikan kasih
Walau madu bagiku (ku> merujuk pada lelaki)
Tapi hempedu bagimu ( mu> merujuk pd wanita)

tapi kalau aku, aku xsggup oo maw kongsi2 org yg aku syg..huhu..(agk emo di situ..)
sapala mau kan?? sakit bha tu..T____T

eh,apasal aku emo nie..ampunkan syee..tu laa bahana dgr lagu jiwang pagi2..emosi pun nda stabil uda..haha..
okehlaa..renung2kan dan selamat beramal..

papai..^__^


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected