:: yes..i will ::








Entry tgh mlm sebelum masuk beradu.*ayt xbley blah lgsung*
oleh kerana aku ni suka berangan ala2 fairy tales story..so, sblum tido nie aku nak berangan jap...jap jerrr..huuhuhu..mana tau aku dpt mimpi cm tu..hoho

okeh2..mula suda aku imagine...=p

situasi berlaku di restoran mamak*sebab,aku suka mkn mee goreng mamak*... then, tiba2 ada seorang lelaki x dikenali bwk bunga rose merah menyala, dtg kat aku, smbil melutut n tnya.."miss, will u marry me??"



aku dengan muka blur2 jwb...."are u sure man?? & u xsalah org ka nie??"..aku rasa n feel sure, time2 tu jgk lelaki tu akan cancel utk propose aku..hahaha..tapi..nda mungkin laaa kn..msty lelaki tu akn jwb.."yes miss,im very sure,u laa wanitaa idaman i selama nie...."..aku plak akn jwb.."owh really??so sweet..emm..i will.." *smbil muka blushing pink* wkakakaka..pnyaa senang aku terima lamaran org kan??haha..besalaa angan2 kn..kalau yg real..kali aku kena take timee dulu laa...pikir masak-masak..bkn main masak2 okeh..lol..opppsss!!! udaa dulu yaaa..terlebey sudaa tu...aishhhh tulaaa..tlmpau tgk adamaya bha aku nie....owh adam!! heee.




eh jap,
nytez plus morning everyone..!!





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected