:: MUDAH- MUDAHAN SEMUANYAA BERJALAN LANCAR ::



Pagi ini, aku bangun seawal yangg mungkin untuk merpersiapkan diri untuk presentation Customer Service (HTT160) dan test HR aku pada jam 10 dan 2 pm ini.. actually, aku bukan takut, tapi, aku mau tebus kesilapan yang aku buat dulu..kesilapan apa??? biarlahh RAHSIA.=)

yang penting, aku semangat mau present ari nie..walaupun semalam, aku di hambat sakit perut yang buat aku xdpt tidur smpai jam 4..:( dan bukan jugak mau mengungkit, tapi, 70 % persiapan presentation kali ni, aku yang buat. hahaha.. bkn bangga ok?? tapi xsgkaa aku yang cari idea n curahkan dlm bentuk visual..thanx jugakk kpd group member ku, atie yang telah bertungkus lumus menyiapkan viideo yang aku sukaa gilaa background music diaa..

"LAMPA2 PISANG- DEN BISA"


pada cik mummy, sebab sudi bantu aku bg idea masa aku ketandusan idea..appreciate it :)

so, dgn itu, aku berharap, semua nyaa berjalan lancar pagi nie utk presentattion dan test 1 HR jam 2 nnt..doakan aku ok?? sapa yang ada kelas, mau tgk aku present bley tgk d fastrack...LOL...
ok laaa aku chow dulu, mau bersiap...chaiyok2..^___^

adios amigos!



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected