:: 1st week of school ::



Assalamaualaikum.

baru ada masa sikit mengadap blog n update entry.pagi nie jaa free, jam 2 nanti ada kelas culture..
haa,kat bawah nie antara perkara yang aku selalu nampak masa mula-mula kuliah start.
haha

chill dulu ngn member..haha

lec explain pasal outline, masih santai n xstary heavy lecture lagi..
heee

of coz bagi yang ada bf/gf ialah DATING!!
rindu lama berjauhan la katakan..
tapi,aku tak buat benda-benda macam nie ok..:p



semua di atas adalah berdasarkan pemerhatian aku jaa.itu jaa yang aku dapat imagine.haha


-THE END-



2 comments:

S said...

aku dulu masa study, dari awal sem sampai habis sem...dating jer kerja aku. hebat gila aku. kehkehkeh!

Mawar Berduri said...

rindunya mo study balik.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected