balik kk dah weh~


Assalamualaikum.

malam semalam aku xtido langsung.kemas barang xhabis-habis.akhirnya siap jugak kemas.walaupun mata amatlah mengantuk gila gaban..fuh!!

aku bertolak dari umah seawal jam 4 pagi..awal kan?? so, sampai kk awal la kira nyaaa..dalam jam 12 tgh hari aku dah sampai..tupun tggu abah check in hotel punya main lama.sampaikan aku sendiri yang terpacak dkt front office tu buat muka xpuas hati..n guess what apa yang aku dapat??

JELINGAN!!!

agak kuwang hajoor kat situ yaa kawan-kawan.

tapi, aku cakap ngn dia camni,
ehem.

excuse me miss, bleh saya tau apa problem kat sini sampaikan nak urus check in customer lama sangat eh?? abah saya dah lama tggu nie..plz be professional.i'm part of hospitality industry ok..tlg cepat sikit.

tapi sayang itu hanya angan-angan aku.hahaha..jangan marah ha! :D
wahhhh...mmg aku hebat gilosss kalau ckp cmtu.hahaha..madam mesty bangga punya la..lol

tapi, oleh kerana aku nie tau budi bahasa tu budaya kita, so aku just bagi senyuman palinggggggggg manis dekat pekerja hotel tu. ^__^
*bwekk!*

ok, bila dah siap cheak in..naik hotel n lunch.

aktiviti lepas makan adalah rehat-rehat tgk tv.

dan zzzZZZzzzzzz

fuh sampai nak dekat maghrib jgklaa aku tido.penat sangat!! T__T
*aku xmemandu ek,haha*

lepas tu, dalam jam 8 cmtu tadi my sibling ajak g jalan-jalan sekitar sini jaa..
so, aku bwk la, ecehh..sekali belanja dorang makan aiskrim chocotop.
aku makan yang mahal sikit.mcflurry..yummmy..^___^

lepas makan, teringat yang aku belum print slip pra daftar kolej.so, p cc kejap.
geramm sungggoh! aku pegi guna computer kat cc tu xsampai 1o minit.tapi owner kedai tu boleh suka-suka cas dekat aku harga satu jam punya.fuh! memang gila..tp, xpa.malas nak bising-bising.aku bayar jaa la..tapi, x ikhlas..huh!!

then chow pegi tmpt games plak.adik-adik-adik aku p main games, aku p karokss sorang-sorang layan perasaan..lepas gian sebulan xpegi kbox..hahahaha


hmm,itu jaa nak share..ngeee~

*sorry, kualiti gambar x berapa elok*


BYE



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected