:: Spontaneous Thursday ::



Assalamulaikum.


First time buat khamis spontan nie.erk??

kesian aku, di tinggalkan zaman. so, apa la yang aku nak sangat cakap yang konon spontan tu??

terer2 kau menjaga gawang gol, akhirnya tersungkur jugak pada godaan perempuan. perempuan tersebut berjaya memboloskan kau dengan mudah. sighh.


hebak ker sangat nak bercurangan nie??pehlis la hargai pasangan anda.
aku geram la dengar kes curang-curang nie.sebab, aku penah rasa dicurangi.SAKIT beb, rasa macam diri nie kurang sangat ker sampai sang tersayang cari lain.omaigod! rasa kesian dengan tunang penjaga gol nie.bawa-bawa bersabar eh, setiap yang berlaku ada sebab musabab.

kepada bakal tunang sidia, saya tak pernah curang tau! ewahhh pengakuan sweet gitu~ heeeee.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected