:: Update ke empat untuk hari ini ::


semangat! ok ini adalah entry ke empat aku untuk hari ini.konon aku banyak sangat lah idea hari ini kan.almaklumlah dah habis final exam..walaupun jam sekarang menunjukkan pukl 11 :51 pm.tapi still consider hari ni kan..belum jam 12:00 tengah malam..bhahaha,ok laaa aku dah ngantok dah sebenarnya..tapi still malas nak tidur.ececeh, malas okeh? kalau tak cukup tidur pulak,kang sebok nak pot pet pot pet cakap mata jadi panda la itulaa ini laa, kalau time free merie macam ni tak nak manfaatkan plak.eh kejadah apa aku guna perkataan manfaat tu skemaaa gila laa der..sebenarnya,mata aku sekarang rasa pedih semacam jaa, mungkin sebab tak cukup tidur kot..harap-harap tak kena sakit mata lagi..sakit wohh T__T Di tambah lagi dengan perangai aku yang still mengada nak pakai contact lens walaupun semalaman tak tidur.memang carik nahas lah kan.tapi aku kan jenis sukakan risiko dan cabaran, so benda tu senua tarak hal. hahaha...okaku tak nak cakap besarla.heh! ku bukan nya apa,kalau pakai spek time-time mata sembam,nampak burok laa tudung.tambah-tambah kalau time ken tiup angin..macam tua sangat pulak T___T..tanak laa pakai.pakai spek pun kat bilik jaa,tapi time tidur tak la.gila apa tidur pun berkakai mata nak pakai spek.lagipun, selama nie masa mimpi otomatik pemandangan aku jadi ok,ececeh..terus jadinya tak payah bangun tidur and tidur balik then mimpi.tak perlu tak perlu pun sebenarnya..omg sangat laa ngeri pakai lens masa tidur.aku taknak buta weh..T___T


Ok la! nak tido dah *menguap*.selamat malam ^^




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected