Jadi TUNANGAN orang sudah saya.


Assalamualaikum Wbt..

wah,tajuk post meletopp kebabom u olls..hahaha
yes,i'm engaged!! weeee


Tapi nanti dulu,sebenarnya, ada ilmu yang nak di kongsi kepada rakan-rakan sekalian..wah,gila skema ayat aku..ok2,back to the story..masa bukak fb tadi,masuk dalam Fanpage Ustaz Azhar Idrus (ORIGINAL)..sekali ada terbaca post seorang hamba Allah nie.. meh baca sama-sama :)




Hmm..aku ada jugak pernah terbaca artikel pasal perkara nie,tapi tak percaya sangatlah,sebab xtau dari sumber yang sahih ka tidak..tapi bila terbaca komen ustaz sendiri,baru percaya..

So makna nya??

Aku Dah Bertunang lah nie?? *perasan*

Tapi belum rasmi laa kan..sebab itu baru antara dua individu.hehehe.. sebab kalau tak silap aku,buat majlis pertunangan & merisik semua tu,kira adat jaa kan..kita kan orang melayu,kuat berpegang kepada adat..
*plz correct me if i'm wrong*


So sweet, saya sayang Tunang saya *ayat gediks*


sekadar berkongsi..peace =)

2 comments:

afiqah ashiya said...

ahaaa....cik tunang org...(^_^) may u happy 4eva..

Emma said...

amboi.. tahniah la long~ :P smoga kekal ke akhir hayat! amin ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...