ROMAN by Roman Feat KilaFairy


Assalamualaikum wbt..

Apa khabaq angpa semua??harap2 sihat walafiat saja laa yaa..owh lupa nak bagitau,aku dah habis praktikal..yeay me!!! 15 hb Feb ari tu aku dah selamat bertolak keluar dari Lembah Danum walaupun pada mula nya aku cadang nak keluar minggu depan..sebab...ada salah satu jambatan penghubung dekat danum dalam proses baik pulih..so, agak bahaya yaa adik-adik untuk di sebernagi oleh kenderaan berat *kenderaan ka aku yang berat..-___-*..tapi oleh kerana saya wanita perkasa,so,saya dapat lah keluar..macam mana aku keluar?? secret!! naek helikopter kot..wakakkka..

ok berbalik pada tajuk entry aku tu..sebenarnya aku nak ketengahkan satu lagu yang aku rasa dah buat aku jatuh cinta,hati dan kasih lah dengan lirik dia..ker aku sorang yang baru perasan kehadiran lagu nie..ah lantak la,yang penting aku perasan kan..hahaha..yalah aku kan suka pegi visit youtube,so terjumpa lak lagu nie..ekceli,dah lama aku jumpa,tapi baru sekarang nak share..ai kan busy..hoho..pada aku,sangat mendalam gila babs ok lagu nie.kiranya memang sesuai untuk dijadikan lagu feeling2 giteww..dengar tengah malam sebelum tidur..auwww..besides,aku suka lirik dia..ada maksud tersurat dan tersirat..penyanyi dia roman..mybe artis baru kot..aku xberapa kenal..tapi yang feat dengan dia tu pelakon wanita.. kila fairy..kenal tak? ala,anak kepada penyanyi Rohana Jalil..haa giteww..meletups kebabom suara dia..!! mula2 dengar aku ingat Rossa,rupanyaa...hamek kau.ala,korang boleh google kalau xkenal..tapi dia ni pernah berlakon filem SERAM dulu..karak..ingat tak? hahaha..tapi jangan main2 ok..suara dia sedap weh!! aku impressed gila dengar suara dia..and itu salah satu sebab aku suka lagu nie..lirik dia sangat touching la kan bagi jiwa aku yang romantik nie..hahahaha
*sila muntah*

ok, pada yang nak layan lagu ni..boleh la klik button play tu ek..opssss,before tu,ai nak suruh u pause kan la dulu lagu yuna kat bawah tu.."terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu" ewahhhh..hahaha ok annoying..so jom layannn~~~

*lagu nie ada 2 version tau, slow and fast version..dua2 pun best..tapi,yang kat bawah nie slow version..kan malam,hati mestilah steady untuk layan jiwang hahahaa



amacam?? best tak??

haa..nak pegi download la tu..hahahaha =D


babai

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected