:: Ice cream cravings::





Malam-malam nie laa plak aku craving nak makan ais krim..T__T
aiskrim dah mkn petang tadi..tapi, xpuas..hahaha..*perut getah*
so, bagi mengubati ke"craving"an *ada ka spelling cmtu?* aku, layan kan jaa laa gambar-gambar aiskrim yang sungguh mencairkan ayaq liuq aku...T__T

choco top Mcd, pebret aku nih..haiyaa T__T


nie pun pebret..Oreo Mcflurry McD..T_T

yang ni pun...strawberry sundae T___T

Choco top lagi..aku nak satu bley?? Sobs..


aku cilok dari blog encik eyriqazz .. pic nie laa yang buat kan aku craving nak mkn ais krim baskin robbins..sobssssss


amboih...kalau aku dapat satu mangkok besau nie..fuhh..licin laaaa jawapnyaaaa...x___x


fuh, mcm sedap kan...
erkk, memang pon T__T


nie lagilaa..siap ada nuts lagi..
kecuq ayaq liuq...haha




Opps!! awww..aku xmakan cmni tau..tapi macam nie..


.


.




.




.




.







.






.




.


.










.
.










.
.






.


.




.






.





.




Amacam?? menggoda tak?? hahaha





sekian sahaja entry LAPAR malam ini.

selamat malam sayang...lalalalaa




BYE.



Credit picture : Mr Google ( tenkiu uncle, hihi)



p/s : esok nak pergi carik ais krim palingg sedap.^___^


4 comments:

Suhaira Wafiah binti Hasrin said...

nyummy nyum!

now I'm craving for ice cream too!! hehe~ =D

Cik Dania said...

suhaira~ i always craving for it..nyummy²..^___^

cik faez said...

uiinahh long . mengasi tgk mcflurry mlm2 .. adoiii , terus rndu mcD . huhuh :(

Cik Dania said...

faez~ yaa bhaaa..terpaksaa aq kasi tunjukk...pasal aq pun rindu....:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...