:: ada apa pd saiz?? ::



tercengang ka x tgk title aku kt ats tu??miahahaa..msty korang ckp aku dh mkin gemok tembam kn?? haha..tak kisah la korang nk pikir pe menda..yg pntg aku bahagia!! lalala..ni nk cita sikit..actually, dulu masa aku kt sek mngh..bdn aku slim ajaa..ala2 mnjaa ja tgk body aku masa tu..solid gilaaa...wkkakaa...
*sila muntah skrg*
berat aku masa tu dlm 50 kg jaa..tinggi dlm 165cm..mmg bole jd model la...
*prasan nk mampos gila!*




smpaikan kwn2 aku time sek men dulu..jumpa aku skrg msty ckp mcm nie..
"kau ka nie long( long tu aku ler....T_T)"
dlm ati aku msty pikir bkn2 pnyaa laa..haha..tp,baru koma,blum noktah ok!
"btmbah cantik cute kau yaa,tapi berisi laa..kalo kau kurus sikit lagi cantek...meletoppp~!! "
dia antara kata2 mereka yg baru b'jejak kasih dgn ku....uwaaaaaaaaa
so,sbgai p'buka kata dlm pertemuan, msty aku yg nula dulu,bg m'gelakkan soalan2 pns menjengah..haha..kalo aku jumpa kwn2 aku or event adik2 aku pun aku akn tnya bnda nie..
" gemok kaa aku skrg???" aku amatlah b'hrp dorang akn kata kurus! miahahha..tapi so sad..dorang cuma ckp ni.."BERISI JAA" aku mau kurus bhaa!! haha.memaksa lae tu,..uda tau



diri tu gemuk nda slim mw lae suru urg menipu...jahat kn aku???haha..aku mau antara 10, 1 urg ckp aku kurus ley ka tu??bole??bole??? hahaha..
sudah laa kau nurul..uda nda slim tu..trimaa jaa la hakikat..tapi aku rasa aku dh kurus gila sikit skrg..dlm 2 kg dah turun...dlm masa 2 minggu..
*sila tepok tgn..yeyy!!*
tapi syarat nya kena nda mkn mlm laa..n selalu p tndas..haha...gilaa ka?? nnt b'penyakit cmna?? alaa,nda paa..sihat juak ni lagi.. yg pntg aku mw tunai kan hajat kau nie..n aku mw tgk d wishlist blog aku ni t'tick "berat 50 kg"..
buat kenduri aku kalo kurus..tapi.,tguu time aku kawen laa t baru buat...miahahaha..
b'angan gilaaa..ada ka urg maw ngn aku..ada kan!! yes!! hahahaa..gatal suda c nurul..mcm mw d tampar kuat2..hahaha..
*anda maw cuba tampar?*
nda payah la b'angan,aku ada black belt niee..hahaha..eh,gilaa pompuan nie ketawa sndry..ala paduli aku laa kn?? ada??ada??adaku kesah??
aishhh..apa aku merepek ni...dah2..times suda up..lagipun maw p show nie..hahaha..
*shower ya kwn2*


Bye.

2 comments:

cik faez said...

long . nasib baik aq nda pena jmpa kau lg . tp aq dgr urg cerita kau mmg gundut uda sikalang .. hehe
gmbr kt ats skli tuu , miss that moment .. ^^"

Cik Dania said...

long~ ya bhaa..gilaa nie bdn ku gini...xpa..azam tahun baru coming soonn...hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected