:: Bye 2010, Hye 2011 ::





Alhamdulillah, aku dah selamat smpai kat kk dlm pukul 3 ptg td...wlupun penat,aku tetap nak tulis last entry utk tahun 2010 nie..ngee~

Dalam masa bbrapa jam lagi 2010 akn melabuhkan tirai nya..2011 pula akan say hai pada kita..
syukur ke hadrat illahi, aku masih bnafas hingga ke detik ini..31 disember 2010..
Ckp pasal 2010, byk pahit manis yg aku dah lalui spnjg tahun ni..tp, xpa..aku aggp ianya sbgai rencah kehidupan yg byk mengajar aku erti kehidupan dan juga lebih mematangkan diri ni..
duh, sedih plak aku, bila ingt balik kngn2 tu..byk sgt2, smpi aku sendiri xtau nak share yg mana 1....huhu..semuanya tgglkan kesan yg m'dalam dlm diri ni..ceyh..agk kejiwangan di situ...lol..
Azam?? utk tahun 2010, dh tercapai kot..haha..apakah?? adalaa..=P

utk azam 2011 plak...atau pun tahun arnabb...wow...so cute huh??hehe..aku ada plan tersendiri, aku nak pastikan ia btul2 achieve..no matter how...aku kenaa jugakkk achieve..=) so, hopefully tercapai laa...n mcm org lain..insyaALLah aku nak jadi anak,kakak,pelajar,kawan yg lebih baik utk org2 di sekeliling aku...aminn...

new year mcm nie..xda mood aku nak smbut..sesak gilaa..bagus duduk umah, tgk depan tv..selamat ..d kk nie lagi..nda berani la aku...kalo aku ada bodyguard xpa gk..haha..berangan!!!
lagipun, for sure my parents tentu xbagi...hehe..so, aku pun malas laa..

Hmm,ingat esok nak cheak in masuk hstel uda..tapi, line pulak bz, xdpt bukak student portal mw print slip..huhu..
kalo xdpt lagi, nmpk nya,,kena postpone laa dulu p ari ahad..hmmm..
Dear SP, plz being nice to me eaa..
*finger cross*


Apapun, sebelum aku undur diri, rasa nya xterlalu awal utk aku wish kat korang



* HAPPY NEW YEAR 2011*
have a blast day tommorow..


Bye.




With love

1 comments:

Zezebel said...

Selamat tahun baru, :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected