:: Hari Penuh Cabaran Utk Daku ::


Fuhh..akhirnyaa mlm jua...xsgka aku dpt b'tahan smpi ke mlm..huhu..
mcm kdgrn agk teruk plak aku hari nie..wkakaka..tp,bg aku, xla teruk sgt..cuma agak boleh tahan laa..huhu..
jadi baby sitter seharian cukup memenatkan aku..tapi still boleh ketawa tgk keletah dorang..huhu..



nasib aku blum kawen lae oo...agk siksa juak laa jaga 3 budak dlm masa yg sama..tapi..lancar juak, wlupun aku mcm lipas kudung bkejar..sini ngis, sna mau susu,sini mau buai..peningg aku..sudalaa..aku pikir mau kemas barang lae..huhu..tapi, kena laa pikul taggungjwb yg di beri....komitmen kena di jalankan dgn baik..ngeee~
dan alhamdulillah jugaa..akhirnya aku dah dpt hostel..thanx bnget kpd siapa yg berusaha menempatkan aku di jalan yg benar..haha..nda laaa..syukur alhmdullillah..aku pikir mau paitunk( tumpang) bilik kwn jakk, tp bila dh dpt bilik, terasa agk lapang sikit dada aku..=)

Skrg nie, aku baru lepas kemas brg..sapu2 bilik smua...lapang sikit rasa..tggl mau double cheak jaa apa yg tggl..mcm ada lagi nie aku tnbh n kurangkan..tapi lepas nie laa..bg lurus pggng dulu..
hehe..
dan yg aku xsgka..buat pertama kali nya, baju2 aku smua muat dlm 1 beg..fuhh..besa nyaa asing2, baju kurung d beg lain, sebab aku bawak byk baju kurung..padahal bkn di pakai pun..haha..trep bdk part1 oo..lol..tapi kali nie, aku bwk sikit jaa (padahal)..
aku pun tak tahu knp, asal kemas brg, aku xpndai bg sikit..msty t'byk punyaa..wlupun aku mmg dah kira ruang yg cukup utk smua pakaian..haha..kunun..

Buku2 plak aku campak di kotak jakk...lol..mana boleh campak2 ilmu wooo..dosaa..
aku susun laa elok2,nmpk cun dan kemas..mcm tuan nya..hahaha..
*bha muntah jakk*
segala pinggan mangkuk,periuk belanga dan rempah ratus aku letak di tmpat yg bersesuaian..haha..pikir d hstel nda bole cook2?? anda silap di situ..wkakaka..xda la, aku kn pelajar yg berdedikasi..manaa bwk benda2 terlarang..hp jak..aikk?? hp boley plak lorhh..
=P

apa lagi nie mau bwk ar?? astro bole??hahaa..cukup2 la lptop aku..ada astro juak nie..huhu..
tapi,astronomi..hoho..bhaa..aku nak smbung kemas sikit lagi barang aku..baru aku teringat ,aku blm kemas something...tettttttttt..haha..

Bye.



Notakakikudis : Nak mintak tolong sikit ley? Doakan aku selamat dlm perjalanan esok yaa..=)
kk, here i come babeh.. =P

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...