:: kontest Blog Terkemas ::




Selamat hujung miggu..=)

Ok, kali ni,aku nak join contest..hehe...actually,aku dh lama d tag oleh cik along,tp xda masa nk join contest nie..ngeee~
so,skrg bila da free,aku pun tanpa membuang masa n tenaga batin
trus join..hahaha..aku join contest nie sebab aku tau yg blog aku nie kemas..dgn suasana yg yg cukup menenangkan pndgn mata....lalalala..yaiii..prasaan giloss minah ni..huhu..tp,btul la kn?? kalo xkemas,msty cik along x tag aku?? btul x??
*cepat angguk! =P*
timakasih cik along!! LOL...xda maknanyaa..aku join nie,tipulaa kalo xnk menang..tapi aku pasrah jaa kalo bkn rezeki aku..tapi dlm hati!!!!
hahahaha
Kalau ada rezeki xkemana kn?? so, mencuba itu sesuatu yg sgt bgus...lalaala..


Ok,aku dah join!! hehe

So, sekarang nak tag kepada 3 org terpilih...aku nak tag..







Ok,pada sapa2 nk join tu..nie Syarat2 Wajib nyer :
  1. Follow blog hana and Fyza . (✔)
  2. make sure korang ada blog! no blog . no contest, no present ! (✔)
  3. buat satu entry dengan tajuk Kontest Blog Terkemas . make sure link kan terus ke blog hana atau link entry kontest (✔)
  4. bagi link entry dekat ruangan komen hana . (✔)
  5. kontest ni terbuka kepada semua warganegara malaysia tak kira umur dan jantina.(✔)
  6. tag 3orang blogger (✔)


So,sapa yg nk join, tarikh tutup 1 Jan 2011..sila tgk kat sini yaaa...klik sini


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected