:: Adakah Aku Bermimpi ?? Part 2 ::


Holla to u olzz..my lovly wasabers member,bloglarian,my sweet n nice followers..xlupa lupa juga pd yg sudi dtg jenguk2 n jd followers pondok buruk sy yg xseberapa nie..thnx yeaa..
*terharu siott*..cewaahhh..mcm menang award plak kata2 aluan....lol...tp, knp aku guna 'sy' td??haha..pancingan urg sabah bilang..nda bhaa..aku saja jaa ni, kunu mau luahkan kegembiraan bub kt bilik aku merangkap aras serta 1 bgunan nie dah ada wireless..huhu..*e2 pun mau kecoh kn??* ah..aku peduli apa kn?? suda aku happy plak..kwang3...gurau jer bhaa...awk xangry kn?? haha..actually, aku rasa, masa mlm pertama ( bkn mlm pertama kawin tu ar, tumbuk ni sapa otak kuning, lol) i mean, mlm aku stay hostel yg dulu nya ditinggali( btul ka aku eja?=P) oleh lelaki, line wifi ok jer..kuat lg..tp, aku xtau laa,myb masa tu aku tgh pakai my bucukbnad kot a.k.a broadband..haha..so,mata aku agk silau ngn power bucukband aku toe..jd, aku xhirau sgt pun ada wireless ka tidak..(pnyaa kijam kn aku), tp, bilaa rindu....eh silap, bila my bucukband my Incik Boyfie amek, baru la aku menyedaari betapa berharga nya wireless tu..kunun..padahal, mmg berharga plak..sebab bulan2 kena bayar...=p
tapi, org ckp, dlm gembira, xsemuanya ok..cehh..ayat xbley blah..mcm nie,kat aras aku nie, aku xtau, selalu btul blackout, bley dikatakan almost everyday blackout..
(masa tulis entry ni pun dlm gelap) masa mula2 tu, aku still bole accepted laa..tp, bila dh hari2..susah laa bhaaa..apatah lagi( ceyhh) bilaa aku dpt tau, bnda nie jadi bub ada org2 yg x b'tggjwb guna bnda terlarang,bub tu jd cmni..trus mcm mau mnyumpah pun ada..tp, sabar....selagi bulih...haha..kalo nda bulih,lama suda kali aku sound sapa yg gatal tgn sgt tu,buat hstel mcm rumah sndiri..aku bkn apa...bila ari2 blackout..cmna aku mahu mentelaah pelajaran???????? hahahahaa..tp, btul la kn..xkn hidup mau di belenggu kegelapan trus..hohoho...fikir laa org lain jgk..nasib baik awal2 sem,kalo kena2 time final exam..nahhh di situlaa kali kesabaran ku suda xdpt dibendung lagi ( muka serius berabis!)..
pnjg gilaa aku bleter kn....soryy..ngee~ lupa aku mau smbg pasal entry sebelum nie..
mcm nie, aku kn sendiri kat bilik masa tu, so, tipu laa kalo aku ckp, aku xtakut..dlm entry sblum nie, aku psiko jaaa tu..haha..so, bg hilangkan takut, aku psglaa lagu kat lptop kuat2 smbil kemas2 brg yg agk byk laa jugak pada pndgn mata aku..huhu...tgh kemas2..tgk jam, suda pukul 2 pg..fuhh...tgk katil,mcm rasa mau baring jaa..tp, takut..huhu..bub sndry jaa...so, memandangkan aku tgh on9 n masih boleh on9..aku on9 laa smpi pg..tp, tetiba aku rasa mcm maw tkucil..adeyhh..tahan jaa laa..smbil dlm hati b'doa, cptlaa jam 6..huhuhu..mcm lmbt jaa masa b'lalu..tggu2 pnya tggu..akhirnyaaa,pagi jgk..trus aku bukak pntu p tnds..fuhh..smpi bilik, trus tumbanggg...hahahaa..phm ka mksd aku?mksd aku, trus ttdo ats katil smpai jam10 gtu..awal plak aku bgun?? haha..see the eyes maa..bengkak gilaaa..hoho..bgun2, xtau mau buat apaaa..
ingt2 balik,baru aku ingat, ari nie, still ada budak2 dftar kolej..haha..pnyaaa nynyuk kn?? lps tu, aku ingt2 balik lagi, baru aku ingat, aku da masuk part4..haha..ok, tu aku tipu...tp, mcm aku bmimpi jaa skg..knp??? ok, next entry...ngeh3x..


jgn marah haa..=p




Bye


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected