::i've been good, busier than ever ::




assalamualaikum w.b.t semuaa..
lama xupdate blog yang serba kekurangan nie..keh keh keh..

bukan nda mau update bha, masa amatlah mencemburui aku skrg..exam is around the corner, bukan lagi corner, tapi mcm suda ada d dpn mata nie bayang2 nya..nie pun, curi2 masa update blog..fyi, IDEA pun skrg mcm malu2 jak mau keluar d kepala nie..smpaikan ada kawan aku tnya...
" nurul, bila lagi kau mau update blog nie??" cewahhh, xsgka ada jgk org yg mengikuti perkembagan blog yang masih "baby" nie...arigato gozaimasu yaa :)

now,seperti yang sedia maklum, aku akan berperang ngn final exam...minggu nie dah start ok.
so, mmg laa bz gila babi, smpai nak makan pun xada masa. usahkan makan, tidur pun kdg2 bole lupa. oke, aku tipu. to be honest, aku mmg selalu x cukup tidur skrg. mata pun dah jadi mcm panda.sampai nak pakai lens pun sakit.:(..
tapi, xpa, aku ada incik spek, kah3..

so, kat sini aku nak amik kesempatan, nak share ngn korang jadual exam aku sem nie yang agk PADAT DAN MAMPAT :'(


Human resource & supervision 20 April 2011
Business Etiquette 24 April 2011
Tour promotion & Design 27 April 2011
Fares & Ticketing 28 April 2011
Customer Services 29 April 2011
Computerized reservation system 30 April 2011

so, itulaa dia jadual exam aku..amacam?? ada bran??buli ada way ka nie arh?? lol
smart kan 4 hari beturut ada paper, mcm tgga kluster pun ada aku tgk..fuh, subject pun tough2 sem ni woo..Sabo je la!!

seriuosly, aku terkejut tgk jadual exam yang amatlah "PATAH" itu buat first time nyaa..
so, haruslah stadi.. xkan nak memanjang tidor jaa atas tilamm empuk aku neyh..ikut hati mmg
nak jaa bermanjaa lama2 atas katil ni...walaupun ianya bukan hak milik aku ..:p



**************************************************
busier than ever...






dont ever think -ve..but, take it as a challenges..

"LETS FACE IT WITH SPIRITS"



Aja2 fightink smua yang amik exam mcm sayaa yaa ALL da best..:)



p/s : for my love, gud luck dear, DO UR BEST.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected