:: Masa betul-betul emas sekarang ::


fuh! fuh!
sesak nafas masuk blog yang berhabuk nie..kena bersih kan cepat-cepat..so, kena post entry baru kasi mop dia smpai berkilat..ceyh!

kesibukkan yg menghambat diri aku sejak 2 mggu lps buat aku langsung xda masa nak update blog..serius aku xtipu..nak login pun aku xda masa..sebab aku bz ngn assgnment2 yg urgent kena siapkan, mana dgn test + quiz lagi..mmg menyesakkan dada dan mata..mata pun lama dah x rasa nikmat tidur sebenar..semalam pun xtidur..so, pagi td, belasah tidur smpai maghrib..palingg mannang!!
nie pun amik masa update blog..take 5..study smpai lebam..maklumlaa exam tggl 2 hari lagi.ok, aku tipu...lagi 2 mggu lbih..JADI BYK BENDA KENA COVER..tapi,itu pun asyik menguap jaa..:((

OPPSS!! Times up suda masa utk berjoli..

ok la chow lu..itu sahaja..nanti ada masa aku update lagi yaa..




-muahh xoxo-




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected