bajet HOT??



assalamualaikum..

hye readers! sekadar berkongsi rasa hati yang masih bahang nie..
tadi, macam biasa, aku bukak pesbuk..tgk2 orang punya post, baca-baca status org ikut emosi..ceh..kunun laa peka?? haha

so, nak di jadikan cerita.masa aku dok on9 tu, tetiba timbul notification kat part message..menyala-nyala..ok, tipu jaa.tak menyala, tapi terserlah kemerahan dia..

so, aku bukak, emm..lelaki yang antar..aku buat dunno.so, masa nak tekan button close..aku terpandang satu baris ayat dia. macam nie :

hye nurul.harap nurul sihat.nak tanya kenapa kalau nurul on9, tak pernah on chat? sebab saya nie selalu tungggu nurul on chat.saja.nak sembang-sembang, kenal-kenal..so, harap cik nurul jangan la bajet hot sangat sampai tak nak on chat.hehe

watdefak?? aku xreply.xpenting pun ok. lagipun.. suka hati aku la wei nak on chat kat tak?? nie acc fb aku apa?? nak main PERLI ckp aku BAJET HOT plak?? apa hal??

so,pada sesiapa yang add aku kat fb, sorry laa, aku memang jarang on chat..even kawan-kawan aku pun kalau nak chat ngn aku..dorang inbox lu, then, baru laa aku akan on. bukan bajet hot ka apa..tapi..line internet kat tmpt aku nie, bukan nya bagus sangat..kangg kalau aku tak layan kata aku sombong plak..so, minta maaf byk-byk.


dari tak HOT, terus HOT dapat mesej mcm tu. keh keh keh


BYE.



P/s : dah delete mesej tu, entah macam celaka pun ada bila baca.



2 comments:

safiyyah osman said...

orang tue xada kerja la tue..abaikan ja:)..hihi

Cik Dania said...

hahaha..terlebih bajet hot dia kot..ok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected