:: CST production, i'm in LOVE ::


Assalamulaikum.

kerja aku dari lepas isyak tadi...dok bongkar video-video hasil tangan CST PRODUCTION.
tau x pasal CST production? kalau nak tau lebih lanjut, boleh tengok kat SINI.


OMG! aku jatuh cinta dengan hasil kerja dorang..SERIOUS sangat awesome..memang TERBAIK wa ckp lu. tapi satu jaa laa MAHAL. T__T

opss opsss!! aku bukan nak kawin lagi lah..lagipun sapa nak kawen ngn aku?? hoho
bertunang lagi la bukan ok.ini cuma angan-angan yang tak tahu bila jadi realiti.
aku saja buat survey..tapi siyes, bilaa tgk video tu semua, macam nak kawin sekarang!! haha

tapi, dengan siapa?? T__T

lupakan angan-angan aku yang ntah apa-apa tu.. meh layan video-video awesome nie.

To CST production, insyaAllah ada rezeki aku nak hire dorang untuk benda yang akan jadi nanti in future..amin..hehehe


nak tau awesome tak awesome, lets check it out!





ada rasa nak kawen tak tgk video kat atas nie?? haha

amboi gatal! haha
*cakap orang sendiri,lol *



p/s :saja dok bagi hilang gemuruh..result dah nak kuar besok weh..doakan yang terbaik untuk aku.amin =.=




credit video : CST PRODUCTION.



BYE.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected