:: sampai hati awak tipu-tipu saya ::



hye readers!

tak mo cakap banyak laa kali ni..biarlah video di bawah nie menceritakan segala-galanya..

apa yang penting, hampir gila aku gelak sorang-sorang tgk c Nazmi nie buat lawak..hahahahahaha

sampai abah aku yang tgk tv pun, heran kenapa anak dia yang comel nie gelak sorang-sorang depan laptop
*sila muntah hijau*


apapun, korang layankan jaa laa video MRL kat bawah nie..memang kena d hati aku..serius xtipu..korang punya hati, aku tak taula plak kan
kah kah kah


macam bro/babe???

" SAYANG!!! kenapa kamu tipu-tipu aku lagi???"

serius time aku dengar dialog nie, aku ketawa tutup mulut pakai bantal..hahahha



p/s : apapun, JOZAN, SEPAH & JAMBU jgk la paling terkesan di hati..muka jambu, hati cute :D







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...