Versi Mimpi : THE MAID


Assalamualaikum.

morninggg peepss ( baru 11 setengah pagi morning lagi lah!)

aku bangun awal hari...(yihaaaa, padahal memang hari hari kena bangun awal pun..T__T)
actually, aku terlajak sahur..aku bangun bangun dah jam 05:06..so, dah imsak laa kan..(bagi negeri sabah sahajaaa yer)..lepas solat semua.. aku pun blur kejap..nak buat apa bangun pepagi nie..then, terfikir hp aku yang bercharge dari semalam,.mati la. pegi meja study, tengok hp..(dalam hati, doa2 hp ok, takut buat hal lagi berikutan terlebih cas1!) aku memang pelupa sikit, dah tau semalam masa nak tido, tak tutup suis..kang kalau terbakar cane?? -__-.. melalut jer imaginasi aku nie. ok, check hp, ada 3 msg. 2 miskol. baca 2 msg dari orang yang sama.senyum sendiri..dari ehem ehem ai..rinduuu diaaaa..T__T..yg satu tu, dari pesbuk.aihhh..org add nak jadi kawan. (perlu kah aku bgtau in details kat sini?? poyooo tol minah nieee..(-__-) 3 miskol dari unknown number..poyo jaaa, ntah sapa sapa boleh tau no aku. ( bajet ramai peminat..hahaha)..

awal2 perenggan dah melalut taktentu pasal.tobat tobat.actually, aku tulis entry nie nak story pasal mimpi aku semalam jer.(sila jangan gelak) ye, mimpi aku la, xkan mimpi kauorang kan. cmni, semalam aku tido (yelaa, xkan merempit kot..huh) cuci kaki semuaaa dah..then,aku alami pelbagai mimpi-mimpi berbeza.kira banyak mimpi aku semalam..best dowhh..ada mimpi aku pegi melancong kat negara apa ntah,then yang paling aku xbley lupa..aku mimpi jadi maid indon yang kena dera(what the fishhh????) xbley mencarut kan bulan posa, so aku tukar jadi ikan..comel kan?? haha..ok sambung. Yang xbley blah tu, kronologi cerita aku sebagai maid indon tu, di bukukan kat majalah apa tah..mastika or hidayah kot.kira buku macam tu la..( ceh, di buku kan macam vouge the vass sangat ko jadi maid)..hahaha..dah la aku kena deraa dalam mimpi tu..sumpah aku nak takut gila dalam mimpi tu.sebab, mula mula majikan aku ( ceh, macam betul) punyalah bersikap baik dengan aku, last last aku jadi hamba suruhan dan deraan di rumah dia.sumpah sadis kehidupan aku time tu..sobs! sekali aku terbangun, berpeluh gilaaa..aku rasa time tu aku sedang loloskan(larikan) *omaigod, aku guna word loloskan dalam post aku.damn* diri dari majikan aku tu kot, sebab tu laaa berpeluh gila vavi..( imaginasi aku jaaa -__-) hahahahaha..xbley blah sungguh mimpi aku..
(padahal takut, cover beb, cover!)


dah habis cerita pasal mimpi ngeri aku tu.!
ngeri wooo. oh yaa, korang puasa x?? aku puasa..*tiba-tiba..


k.la bye.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected