Untitled entry..so sweetie huh?



Assalamualaikum peeps.

waduh waduh gawat amat yaaa..agak lama jugaa daku tidak meng-update di blog ini.kerinduan yang amat..fuh!

elleh,rindu lettew! * sambil buat muka paling cute di dunia..bwekkk*

sebenarnya, dah lama gila nak update kat sini, tapi selalu xmenyebelahi nasib ke atas diri ku ini.
( betul ka ayat aku? hantam saja laa!) sebenarnya, aku banyak benda nak settle sejak 2 3 menjak nie..test, quiz yang sangat menghimpit masa dan diriku tika ini. di tambah dengan assignment akhir semester yang sangatlah mencabar mental, fizikal dan juga emosi..alhmadulillah, minggu lepas, aku dah selamat buat presentation transportation and a few of tests and quizes..fening fening..macam banyak sangat benda nak buat semster 5 nie..tekanan tak payah nak cakap la..memang sangat - sangat tertekan..dengan masalah tertertu lagi..kalau tak di'settle'kan dengan baik, boleh mental aku jadi nyaaa..haihhh..xsabarnyaaaa nak habis semester nie.......................
nak pegi praktikal and graduate dengan jaya nyaaa ( mudah-mudahan.amin)

ouh hampir terlupaaa..sekarang nie, dah masuk ramadhan yang ke 12 kan??
so, aku nak amik kesempatan ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin selamat menjalani ibadah puasa tahun ini kepada semua rakan-rakan blog yang beragama islam..sorry laa, dah masuk puasa ke 12 baru nak wish...boleh kan??boleh kan??hehee..
hah! pada yang gegirl tu,ada yang dah bocor kerrz??opsss!! sorrry, tanjat boboi!
hmmm, aku alhamdulillah, setakat nie masih berpuasa penuh lagi..hehehe
pada boyboy tu, buat2 xpyh baca jaa apa yang tak berkenaan tu..kang makruh plak..
( eh, malam eh sekarang..poyo jer kau nie nurul..(-__-)

Bulan puasa tahun nie, macam biasa laa..berpuasa sebagai seorang tunangan orang student..haruslah tunggu cuti raya baru dapat balik and habiskan sisa2 berpuasa di rumah..dan dah tentu-tentusekali hujung2 puasa baru dapat berbuka dengan family..kesian kan aku..T____T
tapi, xapa, asalkan adaa..xsabar ak balik! sobss!

time-time puasa nie, mama selalu call lepas buka puasa..and tanya soalan nie..
"salam.kak long dah buka ker? berbuka apa tadi?"

dan aku biasa nya mengambil masa yang lama juga nak reply,
(tahan air mata yang bergenang jer kerja aku, sumpah emosi time tu)

dan aku pun taip msg and tekan button send,

"salam ma,dah bukaa.. kak long bbuka nasi campur dengan air jer..kuih ada sikit"

* sumpah nak nangis masa tu, saboo jer laaa*

tapi, itu kalau time sabtu ahad laa.

sebab aku biasanya berbuka sorang jaaa kat bilik. kawan2 kebanyakan balik rumah.tinggal lah aku sorang.tu yang emosi lebih tu. T___T

kalau masa weekdays, selalu jugak pegi ngn member berbuka kat luar.best memang best la.
tapi satu jer tak best.

SEMUA NAK MAKAN.THEN,DUIT PUN KELUAR MACAM AIR.

nafsu jer, tapi kebiasaan nya SEMUA MAKANAN habis la..ehem :p

(macam mana nak diet kalau makan tak ingat dunia..nurul nurul)


aik?? dah panjang ek aku tulis,macam versi balas dendam sebulan tak update blog jaa gamak nyaa.hahahaha


u oll pun dah penat baca nukilan aku yang entah apa-apa nie..huhu


CHOW
Bye.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected