:: Terkenang jua ::



1) Bila dia xada di samping aku, aku rasa nak sangat pergi dekat dia sekarang.tapi, kalau aku ada kat sebelah dia, aku tiba2 jadi pendiam, tapi jantung berdegup macam lari 100 m. aku rindu saat itu.

2) Bila aku rindu kan dia, then, aku teringat balik semua kenangan kami bersama,..indah, sangat menyentuh rasa. Dan saat tu, aku rasa macam cinta aku makin dalam dekat dia.
3) Saat aku betul-betul tak dapat kawal perasaan rindu aku dekat dia, tanpa aku sedar air mata aku menitis.laju.aku kesat, dan kesat lagi..tapi, makin aku kesat, makin ia menitis..T__T

4) Bila malam menjelma dan rindu aku memuncak lagi, aku rasa macam nak call or msg dia. tapi aku takut ganggu lena dia.jadi aku buat buat tidur untuk tahan perasaan rindu itu.walaupun, sebenarnya, tiap malam aku tunggu dia buat macam tu kat aku dulu.



p/s : untuk insan tercinta. saya rindu saat kita melakar kenangan bersama.
IMYSM.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected