:: Bicara Dari Hati Kecil Ku ::


Actually, aku dah off laptop td..tapi xtau knp mata aku xmau lelap.rindu kali...haha..
so, dari aku buang masa, baik aku coretkan apa2 yg keluar dari kotak fikiran aku nie..

Esok, hari last aku kat Ld..rasanya laa..bub, aku dah nak balik kk jumaat nie..awal gilaa kn?
tapi apa bley wat, ikut jaa laa..bub bkn aku yg drive..kalo aku..bila2 masa aku bole balik..wahh!! .huhu..so,esok aku suda mula m'bz'kan diri nak kemas2 apa yg patut..(actually dh lama mau kemas,tp xda mood,haha) yalah..mengemas pun mesti mau ada mood jgk..baru laa...bila balik kk,b'mkna, xlama lagi nak start kuliah..xsgkaa..cepat nyaa msa b'lalu..mcm baru semalam aku daftar masuk UiTM..buka sem nie, dah semester 4 dah aku..tua suda..haha..bukan tua..tapi, matang..lol..b'debar jgk aku mau masuk sem baru nie..maka..dgn itu, assignment,quiz & test pun jadi santapan harian kembali..
ok, kalau mau tnya aku puas cuti ka x, secara istilah nya,aku akan jwb " mana pnah puas"..tapi bila di kondisikan dalam aspek bahasa, aku akan jwb, " puas sudaa!!! boringg lorhh di rumah trus..beku otak lama2... haha..pening suda kamu baca ayt merapu aku nie?? haha..baru sikit tu aku b'pidato b'ckP..lol..sebenar nya..mata aku dah layu niee..esok nak bangun awal lg..hmm..seksaa oo mataa..=p

rasa nya smpai di sini dulu, patik undur diri dulu yaa..thanx sudi baca
entri ni wlupun aku sndri xtaw apa yg aku tulis nie..tapi,aku tahu..aik??
nahh..dtg sudaa gilaa aku..bha..sblm b'tmbh teruk, aku chow laa dulu..

=p

bye.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected