::: Lappy owh sayangg!!! ::



Assalamualaikum.

morninggg peepps. hari ni hari sabtu.hari sabtu yang sangat best ( padahal xada apa yangbest sangat punnn..T___T saja sedapkan hati yang boring amat.

psst! Rajin kan aku update blog sejak dua menjak nie?? kan kan?(padahal baru semalam kot aku bley login blogspot..sobs!) bukan aku tak nak update weh, actually lappy aku rosak.boleh bukak, tapi bila bukak jer, aku dengan sendiri akan rasa pening, mata aku jadi sakit..sebab, yang rosak nya bukak the whole part pun, screen nyaa jaa buat hal..cane nak gtaw ek, errr, macam tv rosak, turun naik turun naiik.kira macam kat screen ko akan tengok semua benda dekat dekstop dihiris-hiris dengan kejam. atau pun, bila ko tengok gambar kau ( bagi example, senang kau nak imagine...haha) di mana kau akan tengok muka kau macam kena potong dengan sadis.dengan kedudukan hidung dan mata kau jadi senget dan bergegar macam berlari seratus meter...dapat imagine tak?? kalau xdapat jugak better pegi jumpa pakar matalaaa haishhh..hehee..gurau jaa. Dah tentu tak dapatla..sebab, lappy korang ok sekarang.lappy aku jer kot yang rosak..sedih aku weeei.dah laa banyak kerja nak buat, lappy plak buat hal.terpaksa aku menebalkan muka pinjam lappy member.itu pun nasib dorang bermurah hati bagi pinjam,kalau tak, memang tahap ketebalan muka aku naik mendadak laaa..sobs! thanx a lot for those yang bagi aku pinjam lappy korang di saat dateline ETR dan beberapa assignment lain semakin hampir.. TUHAN sahaja yang dapat balas jasa korang..barr tersedar n terfikir, sahabat yang baik adalah sahabat yang sentiasa ada dengan kita tak kira masa senang or susah..aik ter'emosi plak..awww touching sehh~ just ignore it..hahaha.. ehem..nak promote skit, aku buat marketing plan..ehem ehem..( errr..perlu kaa aku bagitau at sini pasal tu..eeerrr)..well, aku dah siap dalam 90 %.. ada 10 % lagi belum..insyaAllah dalam malam nie, siap laaa..( sambil berfikir, boleh ka aku siapkan malam nie, kalau kerja aku dok update post jaaaa..)
Tukar topik, ada sesiapa tau or pernah alami situasi macam aku ni (screen lappy rosak).berapa ek kedai charge?? ( sambil bukak purse kira duit claim ke Penang). kalau ada, nanti bagitau kat kotak komen ok..( ada ka orang baca blog kau nie minah oiiii)..kalau xadaa..xapa..aku xmarah, aku kecik hati jaa.T___T



P/s : hargailah lappy anda selagi ia bernyawa, aku selalu bagi sleep jer kot..pasal itu jadi macam tu..huhu





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected