:: FOREVER ALONE ::


Fuyyoo! dah lama giloss tak update blog nie..rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu sangat..so,hari ni,tetiba ada mood nak ubah coding2 kat blogger nie and ubah siket suasana blog yang makin suram nie..huhu..ok nak share gambar-gambar masa aku sefamily pegi sandakan baru-baru nie..tapi,line dekat ofis nie lambat siput sedut siot!! haishhh takpalah,nnt kot baru aku share..hehe *ampunnnn =p*

Memandangkan aku dapat bercuti sempena cuti krismas hari tu,so dapatlah aku berpeluang untuk jalan-jalan ngan my family..hewhewhew..di samping tu juga dapat melawat anggota keluarga baru yang baru sahaja makcik aku lahirkan 23 dec lalu..pewitt ada kazen baru weh =p

tapi,aku tak sempat nak snap2 pic baby boy tu..sebab,aku penah terbaca yang bayi baru lahir tak elok kena cahaya lensa..so aku pun ambik langkah berjaga-jaga untuk tak snap pic baby boy tu..so sad :( owh ya,nama dia Muhammad Hazeem iqmal :)

ok now,aku kat danum dah..lama lagi nak habes praktikal nie..sobs sobs sobs

memandangkan sekarang nie nak dekat new year,so ramailah staff yang bercuti..tinggal berapa ketul jaa lagi orang kat danum nie..my housemate pun belum balik since dia pun still on her leave and new year eve..jadinya,tinggalah aku sorang-sorang kat rumah tu...no TV.no HP NETWORK, no INTERNET line. T_____________T




" I'M TOTALLY LONELY GIRL THIS TIME"

Nasib baik jaa kat ofis ni haa ada line internet woo..kalau tak boleh gila wa cakap lu!!! FUH!


Chow chin chow :)



P/S : Maybe lepas nie aku akan rajin kot update blog buruk nie..sebab............hewhewhew =p






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected